iremmkus 31. Haftamda yirmilik dişim çürüdü ve tam ortası kırıldı koca bir oyuk oluştu ben kafamı duvarlara vuruyordum ağrıdan. Devlet hastanesinin diş hekimi son trimester olduğu için hiçbir yer çekmez dedi antibiyotik verdi gönderdi oysa ki enfeksiyon yok. Sonra özele gittim kadın doğumdan imza istedi. Doktorumda git çektir canını kurtar çektiğin ağrı, stres, ağzında oluşabilecek enfeksiyon daha tehlikeli dedi imza verdi Allah razı olsun kardeşim ondan gittim çektirdim hemde alt üst 2 tane. Dünya varmış dedim