normalde gebelikten önce de gebelik döneminde de kabızlık sorunu yaşayan biriyim afedersiniz 3 4 bazen 5 günde bir tuvalete çıkabiliyordum 36 haftalık ikizlere hamileyim son 4 5 gündür günde bir kaç kere tuvalete çıkmaya başladım bu doğum belirtisi mi yaşayan var mı