minnosss58 37+5 haftalığım akşam saat 7′den itibaren suyum geldi damla damla kızlar hastaneye geldim doğum başlangıcı denildi. Dualarınıza talibim canım anneler hayırlısıyla kucağıma alim yavrumu dualarinizda bana da yer verin🤲🌸
melyyssa minnosss58 sağlıkla kolaylıkla kucağına al inşallah canım🌸 suyun gelmeden önce belirtiler varmıydı.
minnosss58 melyyssa Allah razı olsun canım, hiçbir belirtim yoktu duş aldım duştan sonra suyum damla damla gelmeye başladı takip ettik 1 saat sonrasinda hastaneye geldim birden boşalircasina gelmeye devam etti hala da sancım ağrım yok nst bağlı bekliyoruz
begumkaya2 minnosss58 Sağlıkla ve kolaylıkla gelsin inşAllah, hayrlısı olsun tez vakitte bir avazda su gibi geçsin inşallah doğumunuz🤲🏽🌸