atabatu ayni kaderi yasiyoruz , artik ben duymaktan yildim onlar soylemekten yilmadi , gulup geciyorum herkes nufus planlamacisi olmus , benim de hayirlisiyla temmuz basi dogacak insallah ,sizinki de hayirlisiyla gelsin . Az once aman siz saglikcisiniz bilinclisiniz nasil boyle bir sey yaptiniz korunmadiniz mi diye birileri dalga gecti benimle ne diyim insan kinadigini yasamadan olmezmis 🤭😁