Evet kızlar bu sabah doğurdum😄 sabah 6 gibi belime şiddetli sancı girdi uykumdan uyandım, sancıları takip ettim 3 4 dakikada bir gelip gidiyordu, tabi emin olamadım duşa girdim temizlendim. Saat 7 gibi eşim işe gitti emin değildim doğum sancısı mı yoksa herzamanki gibi yalancı sancı mı, saat 8 gibi dayanılamayacak kadar sancılar sıkılaştı. Eşimi aradım o eve gelene kadar sıcak duşun altına girdim 1saate yakın duşun altında kaldım. O sıra kanamam oldu ve nişanım geldi. Saat dokuz gibi eşim eve geldi hastaneye vardığımda saat 10’a geliyordu yürüyemedim zaten taksiden inince sedyeye alındım. Acile giriş yaptık muayene esnasında doktor tam açıklık var doğum başlamış dedi.hemen yatışım yapıldı 20 dakikada doğurdum🫣😄 şu an hastanedeyim bebeğim yanımda Allah herkese böyle kolay doğumlar nasip etsin inşallah 😄