nur1291 melisaatmc Aynıyızz 😊 Salı günü gitmiştim bende pozisyonu uygun değildi hiç bakmadı yarın tekrar gidicem bakalım gitmeden çikolata ye falan dediler deniyicem 🤣
tortillam_ Kızımı 14. Haftada öğrendim. Pozisyon uygundu. 2. Gebelik 16. Haftada (pzt günü)bacaklar kapalıydı hala öğrenemedim 😀
Nedbur melisaatmc Ben çikolata yiyip girmiştim valla bacaklarını ayırmıştı herşey ortadaydı %1 milyon erkek demişti gülmüştük
ahmetarin melisaatmc Hergün bir kız bir erkek hissediyorum çocuklarım yüzümden ben 😃 kızım kız oğlum erkek istiyor o gün kim merak etse onun istediğini hissediyorum bende 😃😃 Off annelik zor bşr o kadar da güzel 😍
melisaatmc ahmetarin ben hiç hissedemiyorum ya herkes erkek hissettiği için manipüle altındayım artık öğrenmek istiyorum ilk hamileliğim her denilen doğruymuş gibi geliyor bide çok zor 😂
mervekalkann melisaatmc Bebek pozisyonu uygun ise neden olmasın. Ben ancak 21+2 de öğrenebildim oğlumu :) ama devlete gidiyorsanız 14. Haftada söylemezler en erken 16. Haftada tahmin yapıyorlar ama özelde söylerler.
sudeates0658 melisaatmc etkisi var mı bilmiyorum ama 16 ve 17. Haftalarda kontrolden önce meyve suyu ve çikolata yemiştim bebeğimiz bacaklarını komple açmıştı ilk gebelik olmasına rağmen ben bile anlamıştım cinsiyeti ekranda 😂🩷