Bebekkuzu 36+3 den selamlar 👋 Hafta kontrolümde doktorum Nst de ağrılarım çıktığını söyledi ben hiç farkında değildim sonradan bakınca farkettim kasılmalar heo dalgalanmış. Bu hafta doğurmazsın diyorum amaa başlaması yakındır dediiii ve bu zamana kadar hiç korkum yoktu bu akşam bir korku sardı başarabilecek miyim diye 🥹🥹
badhomian ebraryl bacım benimde 36+6 bended hiç tık yok ilk doğumum olcak anlamadım gitti hiç doğurmayacakmışım gibi geliyor 🫣
sakk gün yaklaştıkça korku artıyor benimde 37 vajinal doğum yaparım diyordum hamileliğim sürecinde şimdi nasıl yapıcam yapabilir miyim bilmiyorum
badhomian ebraryl 25 temmuzdu sanırım uygulama 1 mayıs gösteriyor ama daha erken çıkar gibi geliyo bacım şuan 36+6 ya girdim
ebraryl Tamam aynıyız benim de öyle 25 Temmuz son âdet 1 Mayıs son tarih ama inşallah bir mayıs olmaz ya işçi bayramına denk gelmek istemiyorum açıkçası
badhomian ebraryl hhahajajaj yok ya sanmıyorum denl gelmez diye düşünüyorum sizin doğum şekliniz nasıl en son doktorunuzla ne konuştunuz ben nst girdim yalancı sancı bar çıtırdan 2750 kg dedi normal gösükğyor suanlık ama 10 gün sonra bakalım dedi benimkin başı ve karnı önde 2 hafta meraktayım açıldası ya
ebraryl aynen bende de minik önemsenmeyecek bir sancı çıktı ama karnım aşağı inmedi ve benimkinin başı önde imiş haftasına göre karnı inceymiş cuma gideceğim tekrar ama bana kalırsa biraz uzayacak gibi süreç hayırlısı olsun cinsiyeti ne sizin
badhomian ebraryl erkek bebiş bacım hakkımızda hayırlısı olsun kolay geçer inşllah bakalım hangimiz ilk doğurcak 😅😅 sizinkinin cinsiyeti ne acaba
muamma Benim 3. Gebeliğim 36+2 yim 2 kızım var biri 5 olucak Temmuz 15 te diğeri 3 olucak 28 eylülde ve 2. Doğumum kendi sancılarımla 36 +1 de oldu bunda şuan hala bi belirti yok gece kalktığımda bi ağrı sezdim bi süre ama devam etmedi