Bebekkuzu 36+3 den selamlar 👋 Hafta kontrolümde doktorum Nst de ağrılarım çıktığını söyledi ben hiç farkında değildim sonradan bakınca farkettim kasılmalar heo dalgalanmış. Bu hafta doğurmazsın diyorum amaa başlaması yakındır dediiii ve bu zamana kadar hiç korkum yoktu bu akşam bir korku sardı başarabilecek miyim diye 🥹🥹
havvaa41 Bebekkuzu bende 36 haftadayım benide yaklaştıkça korku sarıyor 2. Gebeliğim bişey sorucam bebeğinizin boy kilosu kaçtı acaba benimd ekonrtolum cuma karnım epey büyüdü
ebrukkaya Bebekkuzu bende 36+6 oldum beni de sarıyor korku ve endişe nasıl oljp bitecek doğum yapabilecek miyim vs 😅 sanırım bu süreçte hepimiz aynı sulardan geçiyoruz..