33+2 den beri yani 3 gündür sancilanıyorum ilk nst 40 laro gördü hafif sanci diye serum verdi tekrar nst bağlandı sanci çıkmadı ama kasılma vs vardı ertesi günü çok şiddetli sancılar kasılmalar yürüyemiyordum bile gitmedim dinlenmeye çalıştım Bi sonraki gün gittim çok sancim yoj gibiydi ben hissetmiyordum fazla ama 60 lari gören sancim çıktı hafif sancıların var dedi rahim ağzın güzel dedi progestan verdi gönderdi en azindan 35. Haftayi gorsek iyi olur dedi gonderdi bise demedi samcilarim devam ediyor başına gelen varmi