llFatma 31 haftalık hamileyim yürürken makat bölgem ağrıyor doktora da söyleyemedim utandım neden olabilir ya böyle yaşayan var mı
orhismommmmmm llFatma aşkım asla utanma hiçbirdeyden onlar bizim için varlar bu arada bende 29. Haftadayım benım de öyle oluyor sızlıyor gibi gecmıyor galiba rahim büyüyor yada doguma hazırlanıyor
busra4646 llFatma bebek baskı yaptığından canım o baş aşağıdaysa en çokta bende 25. Hafta civarından beri var
gvnrzz llFatma bunu doktora söylemeye neden utandınız ki. Cok da utanılacak bi durum yok. Konu dogum, doktor neler görüyor duyuyor ve sorabileceginiz en dogal seylerden biri bu da.
llFatma orhismommmmmm ne bilem utandım da ama kabızlık tuvalette sıkıntı yok oturukende yok sadece yürürken ağrı oluyor ve iki bacak arasi ağrıyor sanki saatlerce yürumusum gibim ilk gevelikte böyle bir şey yoktu ilk defa başıma geliyor
llFatma ozklay bende kabızlık yok otururken de sıkıntı yok sadece yürüyünce oluyor ve iki bacak arası kemiklerim de ağrıyor tuhaf yanı ilk geveliginde böyle bir şey yoktu
rumeysa_ttkrky16 Benimde vajinamda baskı hissi ve ağrı oluyo ağırlık gibi bir baski 34+4 üz 3. Gebeliğim nedendir sizce
llFatma rumeysa_ttkrky16 bebek baş aşağı da olduğu için baskıdan ağrı oluyormuş doğuma hazırlık olarak
susirulosu llFatma siyatik ağrısı da popo ve bacakta hissediliyor. Siyatik olabilir mi ? Benim de çok ağrım oluyor bazen popomdan başlıyorr bacağıma iniyor gibi böyle sekiyorum arada