seymaozz bende çok aradım 6.ayımda buldum. Busa markalı trendyoldan aldım. “Hamile karnı saran esnek bantlı arka kemerli bol paça kot pantolon” diye geçiyor. İnanılmaz güzel ve rahat kot pantolonların o rahatsız edici hissi yok aksine giydiğim en güzel kot diyebilirim ve çok çok rahat inanın. 1 aydır yıkayıp onu giyiyorum sadece🤣