eyvahamileyim Kızlar bugün alttan açıklık var mı diye bakıldı, doktorum biraz da bastırdı gelmesini hızlandırmak için, ağrılarım biraz arttı ve son zamanlarda artan beyaz akıntı kanlı geldi bu ne olabilir
orhismommmmmm eyvahamileyim canım biz ne dersek yanlış olur hastaneye git Allah korusun haftan büyük riske atma bebegı kan normal degil
sara29 Nişan büyük ihtimalle, ilerleyen saatlerde suyun gelir diye düşünüyorum.. Allah kolaylık versinz
eyvahamileyim sara29 doktor baskı uygulayarak nişanı getirebiliyor mu, muayene saatinden 10 saat geçti de nişan mı normal akıntıya kan mı karıştı emin değilim
sara29 eyvahamileyim ilk doğumumu böyle başlatmıştı doktor oğlum geç geldi çünkü 40+3.. muayenesinden sonra adet sancısı gibi ağrılar başlamıştı, kahverengimsi pembe yoğun akıntı yani nişan sonrasında su ve doğum yaptım. 3 günde.
rumeysa_ttkrky16 sara29 eğer doğuma hazırsa rahim hayasızca doğum haftalarında ise doktor doğumu başlatmaya bi nevi yardım amaçlı destek oluyor alttan muayne sonra zaten geleceği varsa bebek geliyor Nisan su bir arada sancı benim 2. De öyle oldu hemşire alttan muayane etti sonra servise çıktım dogumhaneden odada sancim suyum nişan bir arada geldi hepsi doğum başladı kısa sürdü Allaha şükür insllah bu doğum da öyle olur
mlkcmm İlk doğumumda muayeneden sonra benimde kanamam olmuştu ve ertesi gün doğum yapmıştım. Doktorunuzla iletişim halinde iseniz sorun bence ben öyle yapmıştım sabah gel yatışını yapalım demişti :)
eyvahamileyim meyraasu nişan tam olarak neye benziyor acaba doktor biraz zorladı da etraftaki dokular hassas olduğu için kahverengi pembe akıntı mı geldi diye düşündüm çünkü bugün açıklığım yoktu yine olmazsa🥲
meyraasu eyvahamileyim elle muayenede doku hasarına bağlı bi kanama son haftalarda pek olmaz. Nişan akıntının arasına kan karışmış gibi olur. hasarlanma yırtılma kesilmede durumlarında sıvı sıvı akan taze kan olur hemende durmaz zaten.
eyvahamileyim aranızda çatı muayenesi sonrası böyle bi durumla karşılaşan var mı, nişan değil de doku hasarı sonucu olduğunu tecrübe eden..
eyvahamileyim acile geldim, doktor alttan muayene etti açılmaların çok başındasın gelen nişan mı değil mi bilmiyorum dedi, nasıl anlaşılacak bu durum