esra0395 bu ay ovulasyon takibi yapıp o günleri değerlendirdim fakat daha 5 gün falan oldu ama kendimi tutamayıp test yapmaya başladım bile şimdiden. neden bu kadar sabırsızım bilmiyorum benim gibi olan var mı hem çok umutluyum hem de çok umutsuz 😭🥺🥺
kumsalyildirim esra0395 benim bat 24 Nisan. Ovulasyon testleri ile takip yapıyorum hala pik görmedim. Test için çok erken daha 🤗 sabırlı olun çok zor biliyorum ama 6 gün kaladan önce belli olmaz ki bazen adet geçmeden bile belli olmayabilir
nilruhu esra0395 benimde 5 nisan pik 6 nisan çatlama bat 19 nisan bugün dpo3 ama zaman geçmiyor🥹 kendimi işe verdim iş yerinde düşünmüyorum zaman hızlı geçiyor🥲 en azından dpo10a kadar tutmak zorundayız kendimizi🫠
dilaraky Benim ovulasyondan 11 gün sonra silik olarak ikinci çizgi çıkmıştı biraz daha zamanı var sanki
esra0395 dilaraky evet biliyorum daha çok var ama heyecan,umut işte. sizde ovulasyon testiyle mi öğrendiniz?
esra0395 kumsalyildirim evet çok haklısın ama dayanamıyorum 😢😢 ama tutucam kendimi en azından cumartesite kadar chat gpt öyle dedi🤣
kumsalyildirim esra0395 ay yapay zekalara hiç güvenme ya . Geçen ay bazı belirtiler oldu ama adet öncesinde de görüşebilecek şeylerdi ama o illa gebelik gebelik dedi beni de inandırdı 🤣🤣 sonuç negatifti
nilruhu esra0395 5 nisandaki testim çok koyuydu. 6 nisanda ki testim silik çıktı. Silikleştiğinde çatlama oluyor. Oradan takip ettim🤗
mystery94 esra0395 benim regliden 14 gün sonra bi beyaz yoğun uzayan bi akıntı geldi yumurta çatlatmış mı oluyor yani bat 23