aslans Mery3858 Ben gittim iki kere güzel konuşkan ama içim ısınmadı. Memnun olmadığım bir şey vardı ama çözemedim😀
Ziyangillerrr_ eliffk1221 Merhaba ben kendisine numunedeyken gitmiştim o zamanlar hamile değildim ve hiç memnun kalmadım. Elinde kahve bardağıyla muayene etmişti beni. Ben şuan Şerife Özlem Hanıma gidiyorum 33. Haftamdayım kendisi mükemmel bir insan tavsiye ederim
eliffk1221 Ziyangillerrr_ çok teşekkür ederim Şerife Hanımın sezaryen doğumu ile ilgili bilginiz var mı?
Ziyangillerrr_ eliffk1221 20sinde öğreneceğim tüm detayları haftam erken diye konuşmamıştık. İlk doğumum olacak size bilgi paylaşırım🤭
gizemli00 Mery3858 poliklinigi soruyorum anldm zaten Sivas’ta hani bir tane üniversite hastanesi varya vanim kadın doğum mu çocuk mu hangi alandan diye soruyorum
gizemli00 Mery3858 heh çok şükür ben hiç Merve vurali görmedim duymadım valla gizem hoca şerife hoca birde Nazan hocayı biliyorum
Mery3858 gizemli00 önceden numune hastanesindeydi ben bir kere oradayken gitmiştim bu sene geçti buraya siz kime gidiyorsunuz
Mery3858 eliffk1221 Rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏doğum için mi düşünüyorsunuz normal kontroller için mi şuan hangi doktora gidiyorsunuz
eliffk1221 Mery3858 Dilay Hanıma gidiyordum ben aslında kolunu kırdığı için ayrıldı banada Merve Hanımı önerdi. Benim çok kontrolüm kalmadı zaten sezaryen için doktor arıyorum ☺️