dfb Arkadaşlar 7+3 deyim mide bulantı çekiyorum. Midem boş oldukça mide bulantısı yaşıyorum su içmek istemiyorum ve günde kaç 1 litre zorla içiyorum doktorum enaz 2 3 litre içmem gerektiğini söyledi bir sakıncası olurmu acaba hiç içemiyorum ama kötü birşey olur diye de korkuyorum sizler nasıl yaıyorsunuz bu durumda
1cey dfb soğuk su içiliyor, içine limon dilimi gibi yada icebileceginiz bir şeyi de koyabilirsiniz hafif aroma vermesi için. Ilık mide bulandırıyor ama soğuk iyi geliyor
semahayall dfb tuzlu şeyler ye o zaman içme isteği de gelir bol bol içersin , sabah aç karna benim de midemi bulandırıyor ama onun dışında su içmezsem çıldırıyorum , resmen içim yanıyor , 1 damacana deviricrm resmen 😅
dillk Ben 28+3 üm aklıma gelirse içiyorum suyu bende başta iki üç yudum içebildim mide bulantısı yaptı hala da yapıyor doktor bebeğin suyunun iyi olduğunu söyledi doktor iyi dediyse suyunu sorun etmeyin
babyonn Duş alırken o sudan bile tiksinen ben 11. Haftaya ulaştım ama doktorum sürekli 3 litre iç diyor maalesef max 2. Size tavsiyem soğuk su için bulantı yapmadığı gibi anlık rahatlatıyor beş on dk sfjdjfj