Selinnnce yani sanırım 20 demişti ama zaten ortalama bulantı 12-15 haftalar arası geçiyor diye biliyorum. Ama bende kusma yoktu çok nadir kusuyordum sürekli bulantı ve öğürme vardı folik asitimin içinde başka ek takviyelerde vardı regenesis kullanıyordum ki hala kullanıyorum şuan bebişimin kilosuda gayet iyi hatta fazla topik 😂 ama hergün muz ve yumurtayı zorladım tavsiyem bu ikisini bir şekilde yemenden yana😊