belveren Hanımlarr herkese iyi akşamlar ben 20. Haftamdan bu yana bebeğimin plesantasında ufak bir yırtık olduğu için erken doğum riski taşıyorum çok şükür 29. Haftayı gördük ama bugün ciğer geliştirici iğne yapıldı bebeğe yarında 2. Dozu yapılacak bunu yaşayan varmı doktorum her ihtimale karşı dedi ama daha önce yaptıran var mı yan etkileri yapıldıktan sonra doğumu tetikliyor mu
Kubraa06 belveren benim yapıldı iki doz hiçbir yan etki yaşamadım aksine çok faydasını gördüm bebeğim küvöze girmedi bence o iğneler çok önemli hayırlısıyla zamanında doğsun inşallah
ozlemmm93 belveren Banada dün yaptılar benim sancılarım vardı çok yüksek nst de 34 haftamdayım ama bebeğin ciğerleri gelişsin diye yapılıyor doğumla alakası yok iğnelerin
rumsal belveren doğumu tetiklemez yaptırmanız her açıdan iyi çocuğun ciğerleri gelişmes için yapılıyor sağlıkla kucağınıza alın doktorunuz iyi bir doktor bazıları bunu görmezden geliyor 💕
ozdemirayca belveren doğumu tetiklemiyor bana 2 hafta önce yapıldı sadece 2. Dozundan sonra şekeri biraz arttırıyor yediklerinize çok dikkat edin biraz diyet yapabilirsiniz :)
belveren Kubraa06 iğne doğuma sebep oluyor mu peki daha 29. Haftamdayım çünkü yoksa riske karşı mı yaptırdı doktorum
Kubraa06 belveren doğuma sebep olmadı ben 33 te vuruldum 36 da doğurdum erken doğma riskine karşı vuruldum
semahayall belveren şu an 29+5 im , 2 hafta önce bende yaptırdım ciğer geliştirici iğne , erken doğum riskim var benimde , herhangi bir rahatsızlık ya da yan etki yapmadı , sadece yanaklarım kızardı o da oluyormuş 😅 inşallah erken doğurmayız yine de 🙏🏻
suragungor belveren 23. Haftamda ciger gelistirici yapildi 2 doz hicbir yan etkisi yok erken dogum olursa onlem amacli yapiliyor dogumu tetiklemiyor rahat olabilir iciniz ben 37. Haftada planli sezaryenla dogum yaptim tansiyonum yukselmese dahada beklerdim yani suyum falan her sey iyiydi
lol 32+4 preaklemsi sebebiyle erken doğum yaptım 2 doz ciğer geliştirici yapıldı iyiki de yapılmış ikizlerim oldu oğlum hiç bir şekilde destek almıyor yutma refleksini bekliyoruz kızım biraz kilo olarak düşük 10 gündür burundan destek alıyodu bugün onuda çıkarmayı denediler diyeceğim o ki iyiki de yapılmış iğneler
selma128 belveren 26 haftaligim 24 haftanin basinda vuruldum 2 doz sancilarim vardi erken dogum olur diye vurdular tehlikeye atmamak adina sonra sancilarimi durdurdu yalniz ciger gelistirici bana yan etki yapti kendimi cok halsiz bitkin hissediyordum bi hafta kdar onun haricinde iyiyiz şuan🥰 bol bol dinleniyorum uzaniyorum belimin agrisi tetikliyor sanciyi uzaniyorum bende erken dogumu tetikledigini sanmiyorum cunku bebek icin yapiliyor ve sancilarimin kesilmesine neden oldu🙏🏻 cok sukur insallah 38 leri görürüm
belveren Hepinize ayrı ayrı o kadar çok teşekkür ederim ki evet bende çok halsizim ve sancılarım olmaya başladı umarım doğum sancısı değildir çok erken daha bugün doktorum var bakalım nediyecek beni çok korkutan olmuştu ama hepiniz içimi çok rahatlattınız 🫶🏻🫶🏻
meklc belveren ben de 33 haftalıktım bebeğimin sancıları çıkmıştı ve iğne yapıldı iki gün falan hastanede sancıları kontrol altına alındı 36 da doğum oldu çok şükür bir sorun olmadı
belveren meklc evet benimde bugün nst de görünmedi ama ultrasonda rahim arkasında sancı varmış progestan ve duphaston başladık umarım şuan gelmez durur makat geliş dedi bide doktorum