nesliily Çamaşırda görür görmez fotoğrafını çektim, elim kadar bir ıslaklık vardı, miktar olarak fazla geldi. Bir önceki gebeliğimi sonlandırmak zorunda kalmıştım, amniyosentez falan verdim o zaman, biraz ayakta kaldım diye mi yoksa bebek zaten sonlandırmasak erken doğmaya mı niyetliydi bilmiyorum, parça parça su geliyor gibiydi. Bu sefer yaşadığımı onlara benzettim. Sonlandırmayı 25.haftada yapmıştık, bu gebeliğimde de o haftada yaşadım bu su gelişi gibi durumu. Beynim oraya gitti. Benim için travmatik durumların tekrarı gibi oluyordu sanki. Başka şikayetim yokken şimdi niye sorun çıktı gibi panikledim. Doktoruma durumu bildirdim, ertesi gün kontrole gittim. Suyuna ve rahim ağzı uzunluğuna baktı. Her şey yolundaydı. Yine de bir ped taktılar, ph’a göre renk değiştiren çubuklardan koydular pede ve yarım saat yürüdüm. Doktor endişe edecek bir şey olmadığını söyledi. Bazen bu haftalarda idrar torbasında idrar havuzlaşabiliyormuş. İdrar olsa kokardı diye düşünüyorum ama devamı da yok. Çok kurcalamadım ben de. Sonrasında tekrar yaşamadım zaten aynı durumu, 1 haftayı geçti bu olalı.