Nisannurr Kulaklık taktım ama canlı dinleme özelliğini açamadım kızlar kulaklıktan mı yoksa telefon eski diye mi ? Deneyen oldu mu hiç
orhismommmmmm Nisannurr ben denedım ama asla. Doğru olduğunu düşünmüyorum trendyoldan bebek kalp atışı dinleme cıhazı al kurtul
erkekannesi1_ Nisannurr eğer öyle birşey olsaydı doktorlar ulturasonla bakmaya sağlık ocağında ebe cihazla bakmaya gerek duymazlardı
sirius8 orhismommmmmm bebeğin hareketlerini hissetmeye başladıktan sonra böyle şeylere gerek kalmıyor bence ☺️
kilicoz 11 yok bn de 13 var dinleme özerliği oluyır kendi kalbimi denedim 20.haftadan sonra bebeği duyanlar olmuş yuotube dan nasıl açılıcağını izle bi kaç ayar yapılması lazım dinlemek için ve bildiğim kadarıyla kulaklığın orjinal olması gerekiyor
orhismommmmmm sirius8 bence doğuma kadar gerek var çünkü bebek Sureklı haraket etmıyor insan korkuyor bazen ıkı gün haraket etmıyordu hastaneye gitmektense evde dinlemek en iyisi
orhismommmmmm sepselin hergun dinlersen zararlı tabi hergun ultrason cıhazına girersen o da zararlı ben doktora danışarak aldım
Nisannurr orhismommmmmm kaç günde bir dinlediniz bir de duymak zor oldu mu yoksa karnınıza koyduğunuz an duydunuz mu
orhismommmmmm Nisannurr yok aşkım sesi baya yüksek çıkıyor önce ebe dinledi o nasıl yapıyorsa bende öyle yaptım jeli dökuyosun karnında gezdırıyosun zaten nabız çıktıkça makınadan duyuluyor uzun sürmüyor iki dk
damla6565 orhismommmmmm benimde var ama tam bulamıyorum Yani ses geliyor ama ekrandan yazı görünmüyor dün açtım 19 haftalığım bir sefer sadece 154 yazdı o kadar başka da yazmadı ben de endişelendim
orhismommmmmm damla6565 aşkım zaten hemşire karnın üst tarafında değil kasıklardan bak ordan net hissedersin dedi çok az jeli sürüyorum makınanin ucuyla jeli dağıtarak. Bebeğin kalp atışını duymaya çalışıyorum Zaten kalp atışı sesi duyuluyor hemde makınanın üstünde 160 fln gibi ibare yer alıyor tekrar dene müsaitsen
damla6565 orhismommmmmm dün denedim tek seferlik 154 yazdı bir daha yazmadı şimdi tekrar denemek istemiyorum çok stres oluyorum çünkü 😬