inciminci Kızlar bebeğim 36 haftalık doğdu şimdi 7 günlük elleyince uyanmıyor dürtüyorum yok yüksek seste irkilmiyor sizce ne yapmalıyım
1cey inciminci ekleyince uyanmaması normal zaten biz topuklarını yavaşça sıkıyorduk gene uyanmıyordu hemşire daha sert olmasını söyledi ama kıyamıyorsun da. Zar zor uyandırıp emzirmeye çalış, ses konusunu bilmiyorum anormal bir durum gibi gelmedi bana
semahayall inciminci en zorlandığım ya , valla benim de ilk çocuğum prematüre , neler neler yapardım da bana mısın demezdi uyanmazdı , yenidoğan uykuya aşırı meyilli oluyor işte
1cey inciminci zor da olsa uyandırın emzirin mutlaka, anormal değil ama kontrolde doktoruna da sorarsınız yada sağlık ocağına gidiyorsanız oraya
kurkmantosuzmadonna inciminci tamam ama onun tamamen geçmesi lazım. Şu an o yüzden uyumak istiyor. Altını açıp çenesiyle oynayarak uyandır. En az 1.5 , 2 saatte bir emzir. Yoksa düzelmez.
esalsby Üzerini soyun emzirirken sizinle ten tene temasta olsun vücudu sıcaktan da uyanmaz bebekler. Topuklarını biraz sıkarak da uyandırabilirsiniz.
suragungor inciminci benim bebegimde oyleydi 37 haftalik dogmustu topuklarini ne kadar sikarsak sikalim uyanmazdi burnunu sikin demisti hemsire oda ise yaramiyordu bizde ise yarayan sey bezini acmak olmustu uyandiramayinca bezini aciyordum yine uyanmazsa altini temizliyordum o soguklukla uyaniyordu
Ceku256 inciminci benim bebeğim sarılığı ilerlemişti kan alırken bile uyanmıyordu. Sadece altını açınca birde ıslak pamuğu yüzüne değdirince uyanıyordu.