-mavim- ben devlette doğurdum ilkini. Benden sonra gelenler geldi geldi doğurdu gitti hep 2. Doğumlarıymış bide çocuklar çok iri değillermiş. Öyle söylüyolardı doğumdan çıktıkça. Herşeyi gözümle gördüm resmen. Benim ilk doğum birde kiloluydu bebek hepsinden sonra doğurdum umuyorum ki bende onlar gibi gelip 1 saate pırtlatayım bu sefer😂