Yektaaa Arkadaşlar braxton kasılmasını lütfen bilen tam tarifini verebilir mi 😂 okuyorum ve anlamıyorum sertlik hissediliyormus bu bebegin yaptığı sertlik mi başka bişey mi
Ftmskry Yektaaa karnin birden taş gibi oluyor bebeğin toplanıyor bi tarafta buna kasılma deniyor sonra düzeliyor canım 😊
Yektaaa Ftmskry ay çok sagol 😇 benim de yapıyor ben o olduğunu düşündüm zaten ama sonra kasılma başka bişeydir bu Bebek hareketi ya galiba dedim ama neyseki oymuş
Yektaaa Ftmskry yani bi kaç gündür kendini hissetiriyor ama sancısız bi şekilde 32+3 haftadayım normalden erken midir aceba
Yektaaa Ftmskry 30. Haftadan sonra başlarmış genelde diğer hamileliklerimde olmadı onlarda sancımda olmadı suni ile Doğum yaptım bunda böyle olması belkide bu sefer müdahalesiz Doğum yapacagım içindir inşallah 🙏🏻
Selin4335 Ben de 29um 3günfür dertlenip duruyor karnım büyüdüğü için sanırım göğüs altından çok gergin acıyor karnım
Yektaaa Selin4335 kasılmalar Doğuma hazırlıkmış ilk gebelikse eğer bende öyle oldu çok yukarda idi benim de göğüs kafesim mide yanmam da oluyordu bu 3. çok aşaGıda sadece kasılma oluyor
Anneolacak Bazen rahim genisledigi icin de oluyomus ben de 29. Haftada ara ara hissediyorum hatta bazen kaburgalarim aciyor ama normal demisti doktor tabi takibinde fayda var
Selin4335 Yektaaa benim ikinci ilkinde ayakları zaten kaburgama dayanıyordu kavurga ağrısı cektim lakin 2.daha zor geçiyor zaten raporluyum plesentam rahme yakın kanama riskim var.bunda da çok çabuk yoruluyorum ve rahimde ağrı ve batma oluyor arada
Anneolacak Yektaaa bebek buyuyo ya rahimde dogal olarak genisliyor o yuzden bu tur sertlesmeler (cok sık olmamak kaydiyla olabliyormus)