Susambebis Dünde açmıştım normal mi diye ama ağrım çok şiddetli sol taraf bilhassa geçmiyor asla bana bi çözüm sunun lütfen
1cey Susambebis geçmiyorsa ve çoksa hastaneye gitmeniz gerekmez mi? Benim de oluyor ve adım atacak halim olmuyor tek taraflı, ayakta kaldığım için ve iş yaptığım zaman oluyor ama, dinlenince hafifliyor geçiyor
ebrukocak Susambebis siyatik olabilir eğer belinizin sol ya da sağ kısmından itibaren kalça ve bacağa doğru vuruyorsa siyatiktir bende de var hamilelikte de oluyor
zfrnemos Susambebis 22 haftadan sonra oldu bende kalca agrısı ve 2 ay surdu nerdeyse berbat bıseydı dus ıyı gelıyodu bı tek asla yurutmuyo oturtmuyo hiç bısey yaptırmıyodu ama senın haftan cok yenıymıs bence normal degıl bı doktoruna soyle usg falan baktır kalcana
Susambebis 1cey canım hamileliğin çok başındayım 5+3üm cuma günü ilk randevum var oyüzden ağrıları normal karsılıyorum fakat bi çözümüde olmalı ya😂 kızımdada çok yoğujn ader ağrısı yaşıyordum bunda o yok kalça ağrısı var garip şeyler
1cey Susambebis çok fazlaysa git tedbir amaçlı, yani dinlenince geçmesi azalması gerekli. Benim de ağrım sancım oluyor haliyle de aşırı olunca ters bir durum olduğunu düşünürüm. Ayakta kalıyorsan iş yapıyorsan oluyor bildiğim kadarıyla
kader27_68 Bende de var çok kötü oluyor tutunca sadece sağ tarafımdan ayaklarıma vuruyor ağrısı asla adım atamıyorum magnezyumda kullaniyorum ama yinede tutunca ağrıyor haftada 3 dört gün oluyor