Derinaras benim adetime altı gün var yaptım ve negatif ilk hamileliğim iki ay önceydi ve düşük yaptım o zaman kasık ağrım baş dönmem ve ağız kuruluğum vardı bu ay yine ağız kuruluğu ve kasık ağrım var inş hamileyimdir düşükten sonra geçmişti ağız kuruluğum o yüzden acaba mı diyorum