Kızlar merhaba, ben doğuda öğretmenim. Şuanda da 38+3 haftalık hamileyim. Bayram öncesi eşim 20 küsür saatlik mesafeden beni ailemin yanına getirdi doğumu memlekette yapmak için. Bulunduğum şehirde özel bilindik bir hastane var. 1 tanede dominant bir kadın doğumcu genel itibarıyla herkes o kadın doktoru seçiyor güvenilir diye ben de ona randevu aldım o hafta randevum iptal oldu. Aynı hastanede başka doktora göründüm diğer doktor hanım plasentamda tutun her şeyimi eleştirdi bu bebek 37yi görmez acil sezeryan olacaksın vs diye diye beni ağlattı. Ne cahilliğim kaldı ne iş bilmezliğim. Onunla devam etmedim. Diğer doktordan randevu oluşturdum 10 gün sonraya 28 martta annemle gittik. 37+6 haftalıktım doğum tercihimde sezeryandı en başından beri bu arada. Bu doktor yurtdışına gideceğini en erken sezeryan için 38+3 aldığını söyledi. Yani bugün oluyor 6 nisana randevu verdi kontrol için. Ben sanıyorum sezeryan tarihin belli olacak ona gidiyoruz. Pazartesi gittik yurtdışı semineri iptal olmuş. 40. Haftaya kadar bekleticem seni normal doğum olacak dedi. Burası özel hastane oldukça pahalı bir doğum ücreti var ben sezeryan dedim doğum iznim bitiyor dedim eşim öğretmen planlı sezeryan tarihi verin ki eşimde 1 gün önceden gelebilsin dedim hiç oralı olmadı. Böyle bi şey mümkün mü cidden? Sağlık bakanlığı dedi normal doğumu destekliyorum dedi ama benim doğum iznim bitiyor ve psikolojik olarak da normal doğum istemiyorum. Her an doğum olacağı için doktor da değiştiremiyorum ne yapayım? Ne önerirsiniz?