Kızlar dün de post açmıştım bebek haftasıyla uymuyor diye. Bugün özel kliniğe gittim ona göre de 2 hafta geriden geliyor. 32 olması gerekirken 30 haftayla uyumlu ama suyu falan normal dedi. Böyle olup da erken doğuran ya da başka sorunlarla karşılaşan var mı