Bahar77777 Kızlar kızımın doğum gününe 2 hafta kaldıııı Kombin bakıyordum kızıma nisanın 29 unda doğum günü İzmirde yaşıyoruz burada hava şartları çok değiiiişik o yüzden sıfırkolmu alsam ,yarım kol mu aldam uzun kolmu bilemedim. Ama uzun kol alırsam 2 3 sefer giyip birdaha giyemicek mantıksız geliyor ama bilmiyorum şimdi sizlere beğendiğim bi kaç elbiseyi aşağıya kopyalacağıl sizce hangisi güzell. (Birde kızlar benim kızım aşırı minyon ufak tefek bir bebek beden konusundada napcağımı bilemedim,11 aylık şuam fakat hala bazı 6-9 ay kıyafeetler oluyor kızıma kalıpları çok geniş olduğu için.bilirsiniz zaten oversize dikim gibi 11 aylık bebeye bile o bedenler oluyor . Sizce 1 yaşmı almalıyım kızıma yoksa 6-9 aymı :/ tam otursun istiyorum üstüne 1 2 beden küçük almam gerekiyor sanırım
oguzkaann Bahar77777 kırmızılı kesinlikle iadesi kolaysa 6-9 birde 9-12 getirtip bi deneyin olmayanı iade edersiniz
_ebrugenc Bahar77777 tam oturmasını istiyorsanız küçük alın bi beden ama ben olsaydım küçük beden almazdım sanırım 1 yaş alırdım bilemiyorum tabi bir de kızınız minyon ise büyük olur yüksek ihtimalle 1 yaş
Bahar77777 _ebrugenc evet aşkım asla 1yaş olmuyor büyük geliyor bol duruyor 6-9 ay alsam diyorum acaba bu sefer nasıl olur Birde bir elbise takımı daha var o nasl sizce?
Almirolie Bahar77777 tam çıtı pıtı olsun diyorsan 9-12 al bence 🥰 hem sonradanda giyebilsin yaz boyu giyer ben 2. Beğendim 💜