Her hamilelik bir değil kızımda hiç basık agrimadi şuan 20 haftalık hamileyim ilk başlarda berbat baş ağrım oldu ilk 3 ay olabiliyormus her hamilelik farklı 13.haftada bitti baş ağrılarım hatta ağrıdigi zaman Dr um nörolojiye görün dedi orada da bişey çıkmadı 3 ayım.bitti agrimda bitti