neseee_ Kızlar bugün otobüste baya bi kötü oldum hem hava sıcaktı hem ayaktaydım hemde kalabalıktı tansiyonum düştü otobüsten zor indim bir dakika daha dursam kesin bayılırdım sağolsun eşim hemen otobüsü durdurdu eve geldik biraz belim ağrıyor çok hafif karnım ağrıdı şimdi geçti ama halsizlik devam ediyor giderken çok iyiydim otobüste ne olduysa oldu acaba bebiş etkilenmişmidir yarın doktora gitsem mi daha geçen hafta kontrolüm vardı gitsem şimdi doktorum kızıcak ben sana ayda bir gel demedim mi diye 🥲bu arada 18 haftalığım
zhrrmom neseee_ ben direk bayılmıştım bir anda gözlerim karardı. Dr. Gitmedim korkmadım da tansiyon vücut gelişimi normal malesef herhangi kanama ağrı veya başka birşey yoksa korkmayın 🙏🏻🌸
Bahar77777 Bişey olduğunu zamnetmiyorum canım,olur o haftalarda ağrı felan,kötü düşünme.otobüs bozmuştur sizi ayakta olduğunuz için keşke oturmak için yet isteseydiniz .sağlıkla gelsin minik❤️🌸
neseee_ Bahar77777 Allah razı olsun canım karnım fazla belirgin değil o yüzden yer istemedim veren olmaz diye