msl_elf Merhaba kızlar bu gün 7+4 tük hastaneye gittik kalp atışını duyamadık cumartesi doktr tekrar çağırdı yaşayan varmı neden olabilir çok üzgünüm 😞
sonumudum msl_elf geç döllenmeden dolayı olabilir canım içini ferah tut doktor herşey normal sorun yok dediyse geç duyuracak belliki kalp atışını sana annesi 🥹 sağlıkla al kucağına inşallah
Zarifhnm1 msl_elf senin hesabın 7+4 ama doktorun sistemde uyumlu olan belki de 6+4 tür bende 7+5 te gittim sistemde 7 hatftalık uyumluydu
pincat msl_elf ben de 7 haftaya yakınken gittiğimde duyamamıştık bebekten bebeğe değişiyor galiba 9. Haftaya yakın duyduk kalp atışını canınızı sıkmayın belki sizin de geç duyulacaktır
pincat aleysna hayır görmüştü bebeği ama kalp atışı için erken 2 3 hafta sonra gel demişti ben de 9. Haftaya yakın gitmiştim öyle duyduk bazı doktorlar kalp atışı olsa da erken haftalarda dinletmiyormuş belki bizim öyle olmuştur bilemiyorum