almakay ben de dört yıl önce 38 + 2’de doğum yaptım canım hazırlıklı olmanı tavsiye ederim temizlik anlamında :)da psikolojik anlamda da günlük düşünü alarak başla kendini motive et eğer ilk doğumunsa ben de belirtiler şunlardı doğum belirtileri;
İki gün öncesinden yoğun bir ishal oldu Bağırsaklarım boşaldı bi gece önce iki gibi nişan dediğimiz kırmızı pıhtı geldi duam yapacağım dün de adet sancısı gibi ufak ufak başladı . Şimdiden Allah yardımcın olsun💕