nurdan6556 ben daha ileriki haftalarda yaşamıştım kontrol ettirdik vajinada enfeksiyon var demişti doktor fitil verdi ve geçti ama senin erken olduğu için doktoruna söylesen daha iyi olur çünkü ilk 3 ay düşük riski bulunuyor ve sen Baya erkensin şu an mutlaka gitmen gerekir