busrayilmzz06 genoksa yaptirdm bende cinsiyeti sadece doktora söylüyorlar ve birde temsilci gibi bı sistemleri var.sizi bı temsilci takip ediyor sonucunuzun çıkıp çıkmadığını ve ben bireysel gitmiştim.doktorum orası ile çalışmıyordu yani yine de ısrar etmeme rağmen söylemediler.doktorumun telefonunu temsilcime verdim ona gönderdi.doktorum arayıp söyledi.