seymanurd 19 haftalık hamileyim Bugün ilk çatlağımı karnımda görmüş bulunmaktayım ve birsürü çatlak kremi yağ almıştım ona rağmen sizlerde durum ne 🥹
sirius8 seymanurd 30 hafta şu an sadece belli belirsiz göbek deliği çevremde var , acaba sonrasında mı oluşuyor bu çatlaklar
seymanurd Karnıma yağ sürerken bir baktım elime orada cıkurumsu his olur ya o geldi sonra bir fotoğrafını çektim yeni oluşmuş daha kırmızı bir çizgi çatlak