Merhaba tecrübeli anneler :) Temmuz ayına tekabül eden bir doğum haritam var Allah nasip eder bir aksilik cikmazsa. 27 haftalık oldum ama daha hiç bir şey almadim. Açıkçası ne alacagımı bile bilmiyorum. Güney doğuda gerçekleşecek doğumum mecburen burada ki hastanede ve evde klimasız durulması imkansız yazın. Bebegime etkisi olur mu nasıl kıyafet seçmeliyim klimanin derecesi kaç olmalı yaşayan varsa bu durumu beni bilgilendirebilir mi?