yenibiranne__ Kızlar doktor Erkek hissediyorum sadece bir his dedi ama baya inceledikten sonra söyledi 😆 11 haftalığız şuan bebek çok hareketliydi ultrasonda
evrem07 yenibiranne__ benim kızımda da 10. Haftada erkek dedi doktor. Şimdi yine 10 haftalık hamileyim ultrasonları aynı gelişimi önde cinsiyet söylesede inanmam değişiyor çünkü
D_erin1 yenibiranne__ benimki göstermiyordu görmedim ama tahminim erkek dedi kızım oluyor zaten sadece tahmin demişti
19ali63 11 haftalık ve erkek dediyse büyük ihtimalle erkektir ilk oğlumda 10+3 de erkek olduğunu ögrenmiştim 2li taramada