anonim3838 Devlet genelde söylemiyor bu yüzden cinsiyet için özele gitmeyi düşünüyorum siz kaçıncı haftada öğrendiniz :)
nessrinnn anonim3838 devletteki cihazlardan dolayı sanırım ben bi kez gitmiştim ama o nası bi görüntüydü anlamadım yani çok kötüydü ilk baştan beri özelde devam ediyoruz 13. Haftada öğrendik biz cinsiyeti
adinsmom2 anonim3838 13+5 net kız dedi 15de gittim net kız dedi 17de devlet net kız dedi pazartesi perinatolojiye gidicem bakarsa ona da sorucam 19haftalık oluyorum o zaman
1_2_3_4 anonim3838 devlet sadece ayrıntılı ultrason da söylüyor maalesef sorduğum zaman cinsiyetini cihaz iyi değil diyorlar
Melike3506 anonim3838 devlet takipliyim 15+3 de devlette randevum vardı cinsiyet söylemedi bende bir fün sonra özele gittim cinsiyet öğrenmek için orada söyledi