Kızlar 28 haftalık gebeyim önceki kontrollerde ve detaylı ultrasonda erkek dendi. attığım bugunki ultrasonda fotoda sol en üstte GA 27w6d, F yazıyor. Eve geldiğimde İnternetten baktığımda o F harfi female yani kız olduğu anlaına geliyormuş. Bu doğrumu acaba?