Kızlar pazar günü kan verdim ama regl de çarşamba günü yani bugün gelecekti birkaç gün önden verdim kanı değer 13 çıktı dün verdim tekrar iki gün arayla takip edeceğim çünkü dün de 13 ten 52 olmuş beta nasıl sizce cuma da doktoruma gideceğim gitmeden bulunduğum ilçenin acilinde kan verip öyle gideceğim bakalım cuma da verdiğimde 3 gün geçmiş olacak perşembe günü değerim 100 küsürlarda gelmesi lazım cuma fa artarsa bir tık 150 160 gelir belki ben yine gidip göstereceğim doktorumun gel dediği tarihte giderim yine