Kızlarr yarın sabah doğumum var hayırlısıyla, ilk doğumum olacak ve çokk tedirginim. Bebeğimde kordonda tek arter olduğundan doktor 37ye doğum planlandı ve henüz doğum şekli de belli değil. Suni sancı ile başlayıp, bebeğin durumuna göre normal doğum veya sezaryen olacağım. Dualarınızdaa bana da yer verinn 🥹❤️