SARAMAZE19 bunu içip sağlıklı bebek dünyaya getiren var mı demişsiniz de eğer olmasaydı size icirmezlerdi herhalde dimi? Zararlı olsa neden icirsinler hamilelere tabi ki zararı yok. Ben içtim gebelik şekerim var mı diye kan testi yapıldı ve şekerim cikmadi. Siz yarısını ictiyseniz kan alındıysa bile doğru sonucu vermeyecektir. Bu çok önemli bir test. Eğer gebelik şekeriniz varsa ve tespit edilmezse bebeğinizin sağlığını tehlikeye atarsınız. İçerken insan kötü oluyor ama dayanmak lazım. Bu içecek değil zararlı olan test yaptırmamak ve şeker riskini göz ardı etmek zararlı.