Bende öyle düşünmüştüm cahil bir insan da değilim açıkçası sadece bana boş yere stres gibi geliyor onu yaşamak istememiştim ama doktorum ikiz olduğu için fetal DNA istedi. Allah korusun eğer olumsuz bir durum olduğunda aldırmayacak iseniz yaptırmamak bence en doğrusu çünkü net sonuç vermiyor yazık günah 9 ay zehir oluyor