Canım olabiliyor bazen kol bacak kısalığı Allah korusun bişey olsaydı en başta ilerlemezdi gelişimi sen diyorsun ilk kez demiş doktor başka doktora görün istersen başka bir görüş de al belki gelişimi o haftada kalmış cocuk da sorun olacağı anlamına gelmez ki