gonul0709 Kızlar şehir Hastanesi’nde perinatoloji bölümüne detaylı ultrasona giden var mı ? Her şey normal denmesine ragmen Raporda down sendromu amniyosentez gibi ifadelere yer verildi mi?
momylog gonul0709 Raporu takipli olduğun kadın doğum doktoruna götürmen lazım o bilgi veriyor diye biliyorum
nessrinnn gonul0709 ya açıkçası doktorlar azıcık bi farklı durum görsün hemen para için fetal dna yok amniyosentez sıvısı cart curt filan diyorlar bizim bebeğimizde böbrekte genişleme var dedi doktor kalpte de parlaklık gördüler ama erkek bebeklerinde oluyormuş genelde down ile ilgili bi durumumuz çıkmadı testlerde de perinotoloji doktoru da fetal ve amniyosentez önerdi ama biz istemedik
dilaradoyan gonul0709 bilgilendirme amaçlı yazıyorlar ama ne yazdığı içeriği önemli. Size bir durum olsa söylerlerdi zaten
gonul0709 momylog evet kendi doktorum farklı bişey görseler söylerlerdi dedi yine de içime sinmedi acikcasi
gonul0709 Her şey yolunda mi diye sorduğumda evet dedi farklı bişey göremedim dedi ama raporda yazılmış kendi doktoruma sordum riskli bişey görse söylerlerdi dedi öyle yazılma amacı küçük de olsa bir ihtimal vardır ondan önermek için yazılır dedi
gamze3448 merhaba nasıl randevu aldınız ? önce kadın doğum polikliniği sonra perinatokojiden direkt çekiliyormu