Mrvll 5+3 üz . Bulantı şimdilik yok, daha erken mi sizce yoksa sonradan başlayabilir mi? İnşallah olmaz dıye temennı edıyorum ilk gebelıgımde olduğu gıbı🙏🏻 Sizler ne durumdasınız?
mmdli Mrvll bende 5 haftalıkken hiçbişeyim yoktu. Taa ki 6cı haftaya kadar. Çok kötü mide bulantılarım vardı ve hala da devam ediyo.ilaç kullanıyorum yani o derece. İnşAllah sizde olmaz
Mrvll Nidaanur inşallah 🙏🏻 pekı sızı nasıl yokladı her gün kaç kere kusuyor insan çok bozuyor mu konforu. Çalışıyorum çünkü zor olacak eğer olursa
Nidaanur Mrvll yani ben her yediğimi kusuyordum açıkçası ne yeme düzeni ne hal kalmıştı. Hiç bişey yememeye bailadım çünkü suyu bile kustuğum oluyodu.14. Haftadan sonra daha çok akşamları kusmam oluyordu. Prilam kullanıyorum ilaç. 26 haftalık oldum daha devam ilaca.
Daffyy Mrvll benim 4. Hafta başladı. 11 haftalık olduk hala yoğun şekilde devam ediyor. Her kokuya hem de🥲
nur1291 Mrvll 7. Haftada başladı bulantı ama kusma yok deli gibi sabah akşam sürekli bulantı var 14. Haftadayım hala devam ediyor ama biraz hafifledi