Herkese merhaba, ben bipolar ve anksiyete hastasıyım 16 senedir ilaç tedavim devam ediyordu fakat gebe kalınca 5 aydır doktor kararıyla ilaçlarım tamamen kesildi. Riske girmek de istemediğim için ilaç içmemeyi kabul ettim fakat inanılmaz zorlanıyorum. Bipolar ve anksiyete ataklarım mevsim geçişlerinde artıyor tabii ki. Sormak istediğim şu ki 4 ay daha bebeğim için idare ederim risk almamak için fakat emzirme döneminde ilaçlarıma dönmem bebeği tekrar riske sokar mı? Emzirme döneminde bu tarz ilaçlar kullanan oldu mu? Doktorumla elbette konuşacağım fakat deneyimi olan varsa da duymak isterim. Şimdiden çok teşekkür ederim, Allah herkese sağlık şifa huzur ve sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah.