Beni hatırlayanlar olacaktır fetal dna testim down sendromu çıkmıştı 3hafta öncede amniyosentez yapılmıştı bugün ilk sonuçlarım çıktı maalesef doğrulandı bebeğim down sendromlu, yatışım yapıldı ilk ilacı verdiler henüz ağrılarım başlamadı nolur bana dua edin , evde bekleyen bir kızım var sağ salim vedalaşayım bu evladımla da, Allahıma sığındım hayırlısı böyleymiş mevlam nasıl eylerse güzel eyler 🥺