dodoli bediso Evet 9 ay boyunca kanaması olup her ay iğne vurdurup sürekli yatan bir kuzenim vardı. Çocuk 4 yaşına girdi gayet sağlıklı.
bbilgedd neslihaner kusura bakmayın yeni gördüm benim testimde genetik doktoru normal değerlerin demişti ama kadın doğumcum kanın pıhtılaşmaya meyilli dedi ama neye göre hangi sonuca göre söyledi tam bilemiyorum