Merhaba 3 gün önce beta hCG 25.7 çıkmıştı. Gebe olduğumu öğrenmiştim reglime 6 gün vardı. Bu sabah kanamam başladı doktora gittim beta hCG 7 olmuş. Tiroit ilacımı arttımıştı doktorum onu içtikten sonra kanama olması tesadüf mü? Böyle bir durum yaşayan var mı? İkinci gebeliğim ne yapacağımı bilemedim. Doktorumu aradım düşük gibi progesterona gerek yok şu durumda dedi