mutl gerçektenmi bana umut oldunuz benim tüp bebek 5. Hafta keseyi gördük 7+0 da gittim kese büyümüş bebek be kalp atışı yoktu bu hafta tekrar gideceğim 9. Haftaya kadar beklemek sorun yaratmıyor degilmi çok zor şekilde elde ettiğim bir gebelik miyomlarımda var rabbim hayırlı haberler almayı nasip etsin inşallah herkese